Do konce týdne získáte k nově zakoupeným hodinkám drobné opravy a výměnu baterie ZDARMA! Akce platí pro všechny, neváhejte a nakupujte nyní!

Časté dotazy

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

V případě spotřebitele máme na vyřízení reklamace lhůtu 30 dnů, která se počítá od doručení všech náležitostí. Většinou však reklamaci vyřídíme mnohem dříve.


V jakém stavu mám zboží reklamovat?

Zboží k reklamaci předávejte nepoškozené, kompletní včetně veškerého příslušenství.


Dokumenty potřebné k vyřízení reklamace?

Vyplňte příslušný reklamační formulář a zašlete nám jej emailem. Šetříme přírodu, fakturu ani formulář tisknout nemusíte.


Musím výrobek přinést v originálním obalu?

Originální obal není součást reklamace, přesto budeme rádi, když nám zboží dodáte originálně zabalené.


Zásilka přišla poškozená, co mám dělat? 

Pokud zjistíte, že je Vaše zásilka poškozená, neprodleně nás o tom informujte a zašlete nám zásilku zpět.


Přišel mi nekompletní balíček.

Jestliže Vám přišel nekompletní balíček, něco v zásilce chybí, ihned nás prosím informujte, ať to můžeme napravit. 


Přišlo Vám zboží, které jste si neobjednali?

Pokud Vám přišlo jiné zboží, prosím neprodleně nás kontaktujte, ať Vám můžeme zaslat to správné. Zboží, které chcete vrátit pečlivě zabalte a zašlete nám jej zpátky.